.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه آیت الله نظری به لاريجاني
مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند...وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق...
نامه آیت الله نظری به لاريجاني

مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند.

آيت الله عبدالله نظري از علماي برجسته استان مازندران در نامه اي به رييس مجلس شوراي اسلامي آورده است:نمايندگان مردم با اهتمام، جديت و احساس نسبت به وظيفه شرعي خود عمل نمايند.

وي با تاكيد بر اينكه نمايندگان مردم بايد طبق سيره سلف و با مشورت از فقهاي نامي شيعه و عدل علما كه در زمان غيبت نظرشان مطاع و اجراي آن لازم است، قوانيني را وضع كنند كه مورد نظر خداي متعال باشد.

اين استاد برجسته حوزه علميه ادامه داده است: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با همدلي و همفكري قواي سه گانه تحت اشراف مقام معظم رهبري و همچنين با استفاده از تجارب افراد با حسن نيت، دلسوز، سابقه دار و صاحب نظر نيازهاي جامعه را در بخش هاي فرهنگي، آموزشي، درماني، عمراني، آباداني، توليدي، كشاورزي بر طرف نموده و بحران را به آرامش، تخاصم را به تفاهم و تعاند را به تعاون تبديل كنند.

وي در بخش ديگري از نامه خود چنين آورده است: مجلس شوراي اسلامي بستر را براي رفع گرفتاري هاي معيشتي مردم و اشتغال جوانان فراهم كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.